Nowa seria ciągników X2 to ewolucja sprawdzonej i niezawodnej serii GM
Wprowadzenie
Nowa seria ciągników X2 została wprowadzona na rynek, aby zastąpić dotychczasową gamę GM. Seria X2 wykorzystując sprawdzone rozwiązania z poprzednich modeli, oferuje kompaktowe i zwinne ciągniki, idealne do łatwego manewrowania w ciasnych miejscach.
Maska i dach kabiny zostały całkowicie przeprojektowane, uzyskując nowoczesny wygląd pasujący do nowej rodziny McCormick. Seria X2 dostępna jest w dwóch wersjach:
- STD z wyborem kabiny lub platformy
- GE tylko w wersji platformowej

Możliwości konfiguracji
Silniki
Czterocylindrowe silniki wolnossące i turbodoładowane firmy Yanmar o mocach od 44 do 51 KM charakteryzują się niskim zużyciem paliwa i doskonałymi osiągami w swojej klasie. Silniki Yanmar TNV nowej generacji oferują wysoką wydajność, lepszą efektywność paliwową, niski poziom hałasu, wysoki zapasowy moment obrotowy i mniejsze emisje. W szczególności czterocylindrowy silnik turbo jest wyposażony w 16 zaworów zapewniających wyjątkową wydajność. Panele boczne maski można wyjąć, zapewniając łatwy dostęp do silnika w celu rutynowej obsługi i konserwacji.

Skrzynia biegów
Seria X2 standardowo wyposażona jest w zsynchronizowaną skrzynię biegów z 12 biegami do przodu i 12 biegami wstecznymi (30 km/h). Opcjonalnie skrzynia może posiadać 16 biegów do przodu i 16 do tyłu oraz biegi pełzające (30 km/h). Wszystkie elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone po bokach kierowcy, aby zapewnić maksymalny komfort i łatwość obsługi.
WOM oraz TUZ/hydraulika
Sterowany mechanicznie WOM jest dostępny z jedną lub dwoma prędkościami: 540/750 obr/min. Układ hydrauliczny zapewnia natężenie przepływu 48 l/min. Trzypunktowy układ zawieszenia kategorii I jest obsługiwany mechanicznie i może podnieść do 1200 kg. Istnieje możliwość zamontowania ramion TUZ kat. II z hakami. Ciągniki można wyposażyć w maksymalnie trzy pary złącz hydraulicznych dwustronnego działania.
Kabina
Wersje GE i STD różnią się konstrukcją platformy operatorskiej. Kabina dostępna tylko w modelu STD to konstrukcja czterosłupowa z drzwiami otwieranymi z tyłu, zapewniająca łatwy dostęp do pozycji kierowcy i doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Dach kabiny zawiera wydajny system klimatyzacji i cztery mocne światła robocze do nocnej pracy.
Umieszczona na platformie iso-mounted, pozycja kierowcy zachwyca ergonomiczną konstrukcją i łatwym w obsłudze, logicznie rozmieszczonym sterowaniem. Czterokolumnowa kabina o nowoczesnej stylistyce zapewnia lepszą widoczność we wszystkich kierunkach, ułatwiając manewrowanie i bezpieczną obsługę maszyny. Jeszcze bardziej szczelna i wygłuszona kabina gwarantuje niższy poziom hałasu, podnosząc komfort kierowcy.
Wymiary i masy
W modelu GE konstrukcja przedniej osi i tylnych napędów pozwala obniżyć pozycję jazdy o 95 mm w porównaniu z wersją STD. Daje to lepsze wyniki w ciasnych i niskich pomieszczeniach, takich jak winnice, szklarnie lub niskie budynki gospodarcze.
Wyposażone w 24-calowe tylne opony, ciągniki serii X2 mają minimalną szerokość całkowitą 1254 mm i wysokość kierownicy tylko 1218 mm, co czyni je wyjątkowo kompaktowymi pojazdami. Co więcej, ciągnik może być opcjonalnie wyposażony w 20-calowe tylne opony, uzyskując jeszcze lepsze wyniki.
Każdy z ciągników tej serii w podstawowym wyposażeniu z kabiną ma masę około 1460 kg.
Pozostałe opcje wyposażenia
Przedni TUZ i WOM
Na życzenie klienta, ciągniki mogą być wyposażone w przedni TUZ i WOM
Ładowacz czołowy
Istnieje również możliwość zamontowania fabrycznych ładowaczy czołowych o udźwigu do 530 kg. Do każdego z modeli przewidziany jest dedykowany osprzęt.
Rozmiary ogumienia
Seria ciągników X2 daje możliwość zamontowania kilku rozmiarów ogumienia dostosowanych do preferencji użytkownika:
- 200/70 R16 – 320/70 R20
- 240/70 R16 – 360/70 R20
- 260/70 R16 – 320/70 R24
- 280/70 R16 – 360/70 R24
Dodatki
Przesuwany zaczep, poszerzane tylne błotniki, uchylne błotniki przednie, wycieraczka tylnej szyby, lampa typu kogut, przednie obciążniki
